Hvis du ikke har modtaget dit Ungdomskort, kan du med fordel kontrollere om betalingen er gået igennem.
Hvis du har betalt og stadigvæk ikke har modtaget kortet, kan du skrive til os, på linket nedenfor
Hvis du ikke har modtaget dit Ungdomskort, kan du med fordel kontrollere om betalingen er gået igennem.
Hvis du har betalt og stadigvæk ikke har modtaget kortet, kan du skrive til os, på linket nedenfor
Vi kan kun refundere til betalingskort som blev anvendt til betaling af perioden.
Beløbet udbetales, indenfor 1-2 arbejdsdage, til det betalingskort som blev anvendt til købet af perioden.
OBS! Har du købt dit Ungdomskort hos et andet trafikselskab end DSB, så kontakt dét trafikselskab og følg deres vejledning for, hvordan du refunderer dit kort.
Er kortet leveret i App, skal DSB Ungdomskort have modtaget en mail senest på kortets 1. gyldighedsdag med ønsket om refundering.
Har du brug for hjælp til bestilling/ændring af mit Ungdomskort, eller leveringsform kan du skrive til os, på linket nedenfor.
Har du problemer med at logge ind kan du skrive til os, på linket nedenfor.
Har du spørgsmål til betaling af dit Ungdomskort kan du skrive til os, på linket nedenfor.